ALLT DU BEHÖVER VETA
VIKTIG INFORMATION
Presentlista!
Ert deltagande i vigsel och fest är allt vi önskar oss! För de som vill ge presenter är det önskvärt med ett bidrag till bröllopskassan samt bröllopsresa.
För de som önskar rum på slottet!
För er som vill bo på slottet finns diverse alternativ för rum... Önskas rum måste ni skicka in er OSA senast ???
Specialanpassad mat!
Om du är i behov av särskilt anpassad kost önskas din OSA skickas in senast den ???
Var hålls festen?
Festen hålls i Riddarsalen på Sundbyholms Slott. Det finns goda möjligheter till parkering. Utöver riddarsalen kommer det finnas en lounge där man kan komma bort från musiken och slappna av en stund om så önskas.
Klädsel
Mörk kostym för herrarna och aftonklänning för damerna
Barn?
familjen kommer att ha med barn under vigseln men i övrigt är det barnfritt både i kyrkan och under festen.
Toastmadame
För tal/spex samt detaljerar gällande schema - kontakta Trang-Anh: 073-610 13 67 trang-anh@hotmail.co.uk
Maid of honor
Saga Richter. 070-365 72 17
Best Man
Christian Wallinder. 070-649 99 78
FÖR ALLA ER INBJUDNA
VIGSELN
Vigseln kommer att hållas i Fors kyrka i centrala Eskilstuna längs med Eskilstuna ån
Plats: Kyrkogatan 16, 632 20 Eskilstuna
Tid: 14:30 - 15:30
FÖR FAMILJ OCH NÄRA VÄNNER
FESTEN
Festen kommer att hållas i Riddarsalen på Sundbyholms Slott. Vid ankomst serveras bubbel inför brudparets ankomst.
Plats: Sundbyholms Slott, 635 08 Eskilstuna
Tid: 16:30